2023. július 29., szombat

Magántanulók a gimnáziumunkban

2023. július 28-án a csíkszeredai Márton Áron Főgimnáziumba látogatott a Csík körzeti magántanulók egyik csoportja, megbízott szülők kíséretében

Elsőkén az iskola könyvtárát vették szemügyre. A vendégeknek beszéltem az iskola és a könyvtár múltjáról. A prezentációmat kiegészítettem a könyveknek fontos szerepéről. A régi könyvek némelyikét be is mutattam. Beszéltem a könyvtár jelenlegi helyzetéről, programjairól és tevékenységeiről.

A látogatók ugyanakkor megtekinthették a könyvtár termeit a régi és az új dokumentumaival együtt.

A továbbiakban a kis csapatot elkísértem a sportterembe, a díszterembe, a MAG házba, és betekintést nyerhettek az osztályokba is. Menet közben szemügyre vehették a gimnázium tablóit, és láthatták az iskolamúzeum kincseit is. 

 

Visszatérve a könyvtárba beszéltem arról az örökségről, amelyet az iskola szellemisége adott generációkon át. 

Megemlítettem  néhány kiváló tanár és diák személyiséget is.

Fényképezte: Sulyok Anna és Borbé Levente

Borbé Levente,

Nincsenek megjegyzések:

ReMeK-e-hírlevél 2024/5. számából

Beavatás: néprajzi pályázat középiskolásoknak: Iskolai legendák – legendás iskolák A kolozsvári  Babeș –Bolyai Tudományegyetem Magyar Népr...