2023. május 10., szerda

Végzős diákok látogatása gimnáziumunkban

 Kísérőtanár: Antal Teréz, román nyelv és irodalomszakos tanár

Résztvevők: a csíkmindszenti Nagy István Általános Iskola VIII. osztályos diákjai


2023. május 5-én a csíkszeredai Márton Áron Főgimnáziumba látogattak a csíkmindszenti Általános Iskola végzős diákjai, Antal Teréz román nyelv és irodalomszakos tanár és osztályfőnök irányításával.

A csapatot Szász-Heron Amália Kinga, az iskola pszichológusa vezette körbe. Első állomásként az iskola könyvtárát vették szemügyre.

Itt jómagam beszéltem a könyvtár múltjáról és a könyvek hasznosságáról. A régi könyvek némelyikét be is mutattam. Ezt követően ecseteltem a könyvtárhasználat lehetőségeit. Ugyanakkor feltártam azokat a programokat, amelyeket a könyvtár és az iskola kínál.

Búcsúzás előtt a vendégek megtekinthették a könyvtár termeit a régi és az új dokumentumaival együtt.

A továbbiakban Szász-Heron Amália Kinga beszélt a gimnáziumban fellelhető lehetőségek kiaknázásáról. 

Bejártak egy osztályba is, ahol a vendég diákok betekintést nyerhettek az informatika órák rejtelmeibe. 

Továbbá megtekintették a dísztermetrégi tablókat, a belső tornatermet, a Magházat, a büfét és az orvosi rendelőt is.

A látogatást követően sokan kedvet kaptak, hogy ebben a gimnáziumban folytassák tanulmányaikat.


Fényképezte: Antal Teréz és Borbé Levente

Borbé Levente,

könyvtáros


Nincsenek megjegyzések:

ReMeK-e-hírlevél 2024/5. számából

Beavatás: néprajzi pályázat középiskolásoknak: Iskolai legendák – legendás iskolák A kolozsvári  Babeș –Bolyai Tudományegyetem Magyar Népr...